✿ Masa Yang Dinanti ✿

Daisypath Wedding tickers

✿ Menulis Selama ✿

Daisypath Friendship tickers
Showing posts with label Flower Girl. Show all posts
Showing posts with label Flower Girl. Show all posts

Wednesday, June 8, 2011

~Suasana Sepanjang Majlis~

Akak malas nk ckp bebyk tengok jerk la pics di bawah nih yer..:)

 Pengantin lelaki 'aka' adik ipar

 Our goodies...

 The dais..

 Preparations for bunga pahar...

 Sebelum nikah

 Sebelum jadi suami..

 Wali...

 Pengapit terbaik...

 Flower girls...

 Penyeri...

 Penyambut tetamu...

 Ank sedara n abg...

 Anak2 sedara...

 Cupcakes...

 Meja makan beradab credit to Hisham..:)

Penari zapin....:)

p/s: nnt akak sambung citer balik ok!

Wednesday, May 4, 2011

DIY~Headband Flower girl

Heheheheh lama giler sungguh akak tak update blog untuk adik akak yg B2B nih..sedia maklumla sgt2 la sibuk.... kami dh start packing goodies...dh start hantar kad jemputan...dh start gi jumper org kedai...dh start pk macam2..sampai mcm dh takder topik lain..tp kan akak masih lum buat aper2 pun untuk hantaran hehehehe....nih tgh dok godek2 mana idea nak buat untuk flower girl....wallaaaaa terjumpa satu nih...

source: wee folk art

cantikkan...ingat leh buat sekali untuk kepala n tangan....alang2 dh byk sgt felt nih...:) rasanye mmg buat nih kot since nampak senang jerk caranya....nk tau camner cara buat just click here

hope akak dpt buat untuk B2B..rasa2nyer ader masa nih....
;)